dijous, d’abril 12

LA MEVA GRAN HISTÒRIA

Hola amics! Em dic pailebot Santa Eulàlia. Abans anomenat Carmen Flores, Puerto de Palma i Cala Sant Vicens, m'agrada que em diguin el "Chulo". Em diuen així per la meva velocitat en nusos, no en kilòmetres hora, eh!!!
Ara sóc molt feliç, ja que els amics del Museu Marítim de Barcelona em van restaurar. Antigament quasi no quedava res de mi. Les meves quadernes i costelles de fusta es podrien, ja no em feien carenes i les meves veles eren retalls.
Jo, un pailebot centenari, vaig participar en una guerra i vaig anar a Cuba surcant l'Atlàntic, però corria el perill de morir.
Per sort em van arreglar tant bé que semblo nou i més "chulo" que ningú. Ara gaudeixo navegant amb nens, pares i mares per les vores de la mar Mediterrània i de la meva estimada ciutat de Barcelona, i espero continuar així molts anys.

Goku

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta