dilluns, 22 de maig de 2017

LA MEVA ÚLTIMA HISTÒRIA

Aquest 10 d'Abril de 1912 vaig pujar a bord del RMS Titanic per publicar la meva experiència a la revista New News. No havia fet mai res tant important, així que em vaig disposar a examinar-ho tot. En el primer dia el vaixell va passar per la costa de França i d'Irlanda mentre contemplava les quatre xemeneies del vaixell i els seus distingits passatgers.
Els dos dies següents em van passar volant en el Cafè Parisien, en la Gran Escala on hi havia un rellotge gegantí o en la meva habitació blanquejada apuntant en la meva llibreta fins a l'últim detall del dia.
El quart dia també ha sigut fantàstic però quan m'he començat a dormir he sentit un soroll esgarrifós tota l'habitació ha tremolat, la porta s'ha quedat encallada, el terra ha començat a omplir-se d'aigua, i llavors ho he entès tot, i he escrit la meva última història.

Valent

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta