dilluns, 22 de maig de 2017

ELS PERILLS DE LA BALENA BLANCA

Per fi ha arribat el gran dia. Avui pilotaré el vaixell més gran i luxós de la història. Abans d'embarcar un missatger m'ha entregat el paquet que esperava. Després d'un temps de navegació, he decidit obrir-lo. El nas se m'ha omplert d'aquella agradable olor de paper i tinta. És el llibre de Herman Ville que estava esperant, no m'he pogut resistir i he començat a llegir. Aventures, mar, balenes gegants... no puc parar... de sobte sento un fort cop. Després d'uns segons de silenci sóc conscient del pànic de la tripulació. Hem xocat contra un iceberg i s'ha foradat la quilla. Ara me n'adono que aquest serà el meu final. Una altra vegada sol a la meva cabina de comandament, penso que ha estat culpa meva. Mentre jo viatjava amb la meva imaginació, el vaixell ha avançat cap un final inesperat. Només puc acabar d'una manera. Segueixo llegint.

Infinit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta